pátek 7. listopadu 2014

Naše jablíčka

Po mohutném zásahu motorové pily a mého muže nám u domu zůstala pouze jedna jabloň. Momentálně, když všechno listí opadalo a zůstala tam jenom jablka, vypadá dost komicky. To ostatně samotná jablka také, neboť se zdá, že vyrůstala v prostředí silně ovlivněném radioaktivním zářením. Takže se nikdo nemůže divit, že jsem byla dost skeptická. Poté, co při otrhávání padalo do synka jedno za druhým, jsem naznala, že na nich musí asi něco být. 
Jsou výborná! Sladká a křehká :-)

A když jsem dneska viděla tohle bylo mi hned jasné, že to musím vyzkoušet.
Svoji verzi jsem si vylepšila zdravými chia semínky, neboť v nich je 3x více železa, než ve špenátu, 2x více draslíku než v banánech a 5x více vápníku než v mléce (a nebo taky proto, že jsem zapomněla koupit vejce ;-)).

Žádné komentáře:

Okomentovat