čtvrtek 4. září 2014

Porodnické vložky

Tak se znovu hlásím o slovo!
Snad úspěšně jsem ukončila ročník, překonala těhotenskou únavu, vdala sestričku a vše ve zdraví přežila 2 v 1. Teď bych ráda do termínu porodu a začátku školy našila vše, co jsem si předsevzala (a co jsem v mezičase stihla našít, tak vyfotila :-)).
První vlaštovkou jsou porodnické vložky. Myšlenka látkových vložek na každoměsíční používání mi moc příjemná není, ale s blížícím se termínem porodu jsem si musela své řešení šestinedělí nějak vyjasnit... Velkým problémem je to, že kupované vložky jsou žalostně krátké, žalostně úzké a balení, ve kterých jich je jen pár, je žalostně drahé (a věta v časopise u gynekologa, které tvrdila, že období, kdy tyhle vymoženosti potřebujete, trvá asi jen tři týdny, u mě způsobila záchvat hysterického smíchu).
Inspirovala jsem se na Jituli blogu, jejíž článek mě na tuhle myšlenku vůbec přivedl. Savé jádro je z bambusového aksamitu a konopno-bambusového flísu, tělo pak z úpletu (převážně recy ze šatů a pyžama) a silnějšího plátna z Ikei. Taky už bych mohla dělat profesionální nabíječku druků (celkem 36 ufff).
Rozhodla jsem se, že se budu toto šestinedělí rozmazlovat (kdo měl možnost poňuchat bambusový aksamit, ví ;-)), takže tohle je krok číslo jedna :-).



Žádné komentáře:

Okomentovat