čtvrtek 18. září 2014

Těhotenské šaty/ kojící košile

Vyfotila jsem vám dokončené těhotenské/kojící-šaty/košili. Jelikož se můj dvorní fotograf vrací až za tmy, musí vám stačit na ramínku (mě ale hrozně sluší :-)), foto na modelce snad dodám po víkendu. Šila jsem je z viskózového úpletu z Moraviatexu. Kdybych věděla, že to bude tak příjemný materiál a pěkný vzor (trošku divočejší, uznávám), objednala bych ho celou roli... Bohužel ho v e-shopu už dlouho nemají...

Pár radostí z dnešního dne:

lahvička (budoucí vázička?) objevená při rovnání terénu okolo domu a mladé kopřivy (budoucí večeře, mňam!)


3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju :-) dlouho jsem se bála do té látky střihnout, pořád jsem jí jen mazlila :)
      ale myslím, že to dopadlo dobře :-D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat