pondělí 9. února 2015

Korektor

Došel mi můj make-up a tak hledám vhodnou alternativu. Takže tenhle článek mi zrovna přišel vhod.



Tak mi to nedalo, balíček s ingrediencemi dorazil a já začala míchat... a mám několik poznatků:
1) slečna musí mít pleť jak alabastr, neboť její poměry jsou bledé i na mě, největší bleduli v okolí.

Potřebovala jsem, aby korektor dostal trochu nádech do žluta, né, že bych byla asiat, ale uvedená kombinace je moc růžovo-bílá...
2) skořice se zdála být ideálním odstínem, ale musela by asi prolítnou přes hmoždíř, sypala jsem jí rovnou z pytlíku a pak člověk vypadá, že má víc černých teček, než doopravdy má,
3) vyzkoušela jsem kurkumu, která se zdá být ideální a čeká se na reakci tváře (myslím si a doufám, že nic neudělá, měla by být antibiotická (hádejte, co sypou v Indii do (hnisavých) ran?))
4) kapka jojobového oleje celou směs hezky zjemní, dobře se aplikuje
5) krytí? kam se hrabou některé komerční výrobky!

Takže pokus se skořicí zůstane v malém množství korektorem a zítra míchám make-up s kurkumou...

Žádné komentáře:

Okomentovat